جستجو

درباره واچ آنلاین

تجارت الكترونيك (E-Commerce)

تجارت الكترونيك از نمودهاى عينى انقلاب فناورى اطلاعات و ارتباطات در عرصه اقتصاد است. مفهوم و جريان قدرتمندى که تجارت الکترونیک ایجاد کرده، زندگى بشر را دستخوش تغييرات اساسى و مثبتی كرده است. اين سبك از تجارت به دليل مزايا و منافع سرشارى كه براى انسان داشته به سرعت و پیوسته در حال گسترش می باشد. مى توان با قاطعيت ادعا كرد كه تجارت الكترونيك بسيارى از محدوديت هاى تجارت سنتى را از پيش روی برداشته و نه تنها فرم و شكل ظاهرى تجارت سنتى، بلكه محتواى تجارت را نيز با تغییرات مثبت خود همراه نموده است. همه اين گزينه ها سبب شده اند كه تجارت الكترونيک، معجزه قرن تلقى گردد.

شرکت آوا زمان ماندگار

شرکت آوا زمان ماندگار در سال 1391 با مأموریت سازمانی تبدیل شدن به یکی از شرکت های رهبر در صنف ساعت ایران تأسیس شد. درگام نـخست پس از تـحقیقات و مذاکرات بسیار، موفق به اخذ نـمایندگی رسمی و انحصاری برند خوش نام و با سابقه اوماکس (OMAX) گردید.

فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین

فرایند انتخاب و خرید ساعت به عنوان کالایی به شدت تخصصی، همواره پیچیدگی‏‏‏‌های فراوانی برای مصرف کننده به همراه داشته و در عین حال، به دلیل هزینه‏‏‏‌های نسبتا بالا و وجود نمونه های غیر اصل، حساسیت بسیار بالایی را برای مشتریان در بر دارد. با پر رنگ‏‏ تر شدن نقش و کاربرد این طبقه کالا در زندگی امروز و خلق شدن محصولات جدید با کاربردهایی نو و در عین حال ضروری برای همگان، انتخاب و خرید این دسته از کالاها هر روز با اهمیت‏‏‌تر می‏‌شوند. لذا در سال 1392 مدیران شرکت آوا زمان ماندگار با تکیه بر بیش از 60 سال تـجربه در کسب و کار و سال ها تحصیل و پژوهش در زمینه های مـهندسی کیفیت و مدیریت بـازاریابی، اقدام به راه اندازی وب سایت واچ آنـلاین و مجله ایـنترنتی وومـگ (WOMAG) با مأموریت تبدیل شدن به یک سایت مرجع در جهت فـرهنگ سازی و آگـاهی رسانی در صنف ساعت و زیور نمودند.

در عصر دیجیتال، سلیقه و رفتار مصرف کنندگان به سرعت تغییر می کند. واچ آنـلاین به تـوسعه کسب و کار تأکید دارد و پذیرش تغییر را رمز این کار میداند. لذا در نظر دارد همگام با انطباق با این تغییرات، با ارائه بهترین محصولات و کیفیت خدمات، مسیر رشد و توسعه را با سرعت روز افزون بپیماید. چشم انداز واچ آنلاین تبدیل شدن به رهبر تبادلات اینترنتی ساعت و زیور در ایران است. کمک به جامعه و خردورزی، اخلاق، احترام به ذینفعان و مشتریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی از اصول و ارزش هایی هستند که واچ آنلاین با تکیه بر آنها بنا شده و به آنها پایبند می باشد.

واچ آنلاین یک فلسفه ساده را دنبال می کند که آن استفاده از استعداد و فن آوری برای ارائه خدمات برتر است. امروزه در بازاریابی مدرن کلمه کالا معنایی ندارد، بلکه همه مبادلات به نوعی خدمت محسوب می شوند. بر این اساس شرکت آوا زمان ماندگار و واچ آنلاین به طور مستمر، کیفیت ارائه خدمات خود را با استفاده از مدل علمی ISQ که توسط مدیران شرکت ابداع شده، می سنجند. این مدل در سال 2014 در قالب یک مقاله در ژورنال بین المللی علوم کیفیت و خدمات (International Journal Of Quality And Service Sciences) ارائه شده است.

واچ آنلاین مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی ساعت و زیور در ایران است که با ارائه نامدارترین برندهای ساعت جهان، با تنوعی بی‏‌نظیر در گروه‏‏‌های مختلف کاربردی مانند ساعت مچی، دیواری، رومیزی و غیره، و سرمایه گذاری در ایجاد زیر ساخت های پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری برای تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، نهایت تلاش خود را کرده است تا با حفظ جایگاهی بی‏‏‏‌طرفانه، به مشتریان و کاربران خود کمک کند تا با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت واچ آنلاین را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان و بیشترین سهولت کالای مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند.

واچ آنلاین از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا با بهره گیری از به روز ترین متدهای کیفیت ارائه خدمات (Service Quality) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

ظرفیت ها و مزایای واچ آنلاین

– اخذ کلیه مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت (اینماد دو ستاره)، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (ساماندهی محتوای فضای مجازی)، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، اتحادیه سازندگان و فروشندگان و تعمیرکاران ساعت تهران و انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی.

– تجهیز وب سایت به سرورهای اختصاصی قدرتمند که مستقیماً توسط کارشناسان هاستینگ واچ آنلاین مدیریت می شوند.

– استخدام برنامه نویسان و طراحان گرافیک نخبه، جهت طراحی فنی و گرافیکی منحصر به فرد و به روزرسانی های مسستمر.

– استخدام و آموزش کارشناسان کارآمد، جهت ارائه مشاوره تخصصی به کاربران وب سایت.

– استخدام و آموزش کارشناسان تولید محتوا، جهت تهیه و درج اطلاعات تخصصی و جامع برای کلیه محصولات.

– استفاده از جدیدترین تکنیک های جستجو و فیلترینگ محصول، مطابق با استانداردهای بین المللی تجارت الکترونیک.

– ایجاد واحد خدمات پس از فروش جهت راهنمایی کاربران، در مواقع بروز مشکلات احتمالی.

– تأسیس آتلیه و تهیه تجهیزات تخصصی عکاسی صنعتی ساعت و استخدام عکاسان و تصویربرداران حرفه ای جهت تولید عکس های استاتیک، نمای 360 درجه، تیزر، پادکست و …

– انتشار مجله تخصصی وومگ جهت فرهنگ سازی، آگاهی رسانی و اشتراک گذاری جدیدترین مقالات، اخبار و رویدادها در رابطه با صنعت ساعت در ایران و جهان.

– استفاده از بازاریابی الکترونیک و اینترنتی جهت تشویق و هدایت مخاطبان به خرید ساعت های اصل و اجتناب از خرید محصولات تقلبی.

– همکاری اثربخش و مستمر با شرکت های وارد کننده برندهای معتبر جهت معرفی و ارائه محصولات به مشتریان هدف.