یکی از طبقه بندی‌های مهم در دنیای ساعت مچی، ساعت غواصی است. برای غواصان یا شناگران داشتن یک ساعت مچی مناسب برای شنا یا ماجراجویی‌هایشان یک امر ضروری است.

اگر قصد خرید ساعت غواصی را دارید اما به دلیل مشغله زیاد وقتی برای گشتن در لا‌به‌لای انبوه ساعت‌های مچی را ندارید، ما در اینجا قصد داریم چند مدل از بهترین ساعت غواصی را به شما معرفی کنیم.

معرفی چندین مدل از ساعت های غواصی بهترین برند های ساعت مچی

در این مطلب به بررسی ساعت های غواصی برند های معتبر ساعت مچی از جمله کاسیو و سیکو و اورینت و … می پردازیم.

ساعت های غواصی برند هایی هم چون کاسیو از محبوبیت بسیاری بالایی برخوردار هستند به شکلی که بیشتر افراد ساعت های غواصی با کیفیت را به نام این برند ها می شناسند.

معرفی ساعت غواصی برند های کاسیو، اورینت، سیتیزن، سیکو، لومینوکس

در بخش اول به معرفی ساعت های غواصی برند های کاسیو، اورینت، سیتیزن، سیکو، لومینوکس می پردازیم و بهترین ساعت مچی غواصی برند های مذکور را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

ساعت مچی غواصی کاسیو (Casio)

این ساعت مچی ساختار و مقاومت خود را از وسعت و نیروی دریاها الهام گرفته است. قاب این مدل ساعت غواصی کاسیو از استیل ضد زنگ و بند آن از جنس رزین است که استحکام و دوام بالایی به آن می‌بخشد و در برابر آب از آن محافظت می‌کند.

در صفحه این مدل ساعت کاسیو، ایندکس نقطه‌ای و خطی را در قلب رنگ مشکی خواهید یافت که ظاهری کلاسیک به آن بخشیده است.

علاوه بر استفاده به عنوان ساعت شنا یا ساعت غواصی می‌توانید آن را در استایل کژوال خود به کار بگیرید. به عنوان یک ساعت غواصی حرفه‌ای از برند ساعت کاسیو که جز برندهای مطرح و با کیفیت ساعت مچی محسوب می‌شود، این ساعت مچی تا عمق 200 متر در برابر آب مقاومت دارد. بنابراین با خیال آسوده می‌توانید تا عمق خوبی از دریا را کشف کنید.

ساعت غواصی کاسیو Casio مدل MDV106-1AV

ساعت مچی غواصی اورینت

این ساعت اورینت یک ساعت مچی همه کاره و همه فن حریف است که علاوه بر فعالیت‌هایی مانند شنا و غواصی، می‌تواند وظیفه درخشیدن در استایل رسمی و کلاسیک شما را بر عهده داشته باشد و نگاه‌ها را به خود خیره کند. قاب و بند استیل این ساعت مچی هم در این جریان بی‌تأثیر نیست.

به لحاظ فنی این مدل ساعت اورینت، موتور کمپانی سیکو را در قلب خود دارد که خود بیانگر قدرتمندی و دوام این ساعت مچی است و کیفیت بالای ساعت‌های ژاپنی را به رخ می‌کشد. این ساعت با مقاومت بالا در برابر آب تا عمق 200 متر به عنوان یک ساعت غواصی حرفه‌ای شناخته می شود.

اگر به دنبال خرید ساعت غواصی با قیمت متوسط هستید این ساعت مچی یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. گذشته از این‌ها، ساعت غواصی این برند در واقع زیرمجموعه‌ ساعت اسپرت اورینت محسوب می‌شود.

در نتیجه اگر تصمیم به خرید ساعت اسپرت اورینت دارید که آن را تنها با استایل اسپرت خود ست کنید، این مدل ساعت‌های مچی هم برای شما مناسب خواهند بود.

ساعت غواصی اورینت Orient مدل FAA02001B9

ساعت مچی غواصی سیتیزن (Citizen)

جان سخت و مقاوم در برابر فشار قدرتمند دریاها. این ساعت غواصی حرفه‌ای بسیار راحت و خوش دست بوده و با داشتن قابلیت اکودرایو (Eco Drive) می‌تواند به راحتی توسط منبع نور مجدداً شارژ شود که نیاز به تعویض باتری را از بین می‌برد.

بند این مدل ساعت سیتیزن از جنس رزین و قاب آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است که به دوام ساعت مچی می‌افزاید. با توجه به اینکه این ساعت مچی یک ساعت غواصی حرفه‌ای به شمار می‌آید ، تا عمق 200 متر در برابر آب مقاومت دارد. برای خرید ساعت غواصی با قیمت متوسط این ساعت مچی جزو بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

ساعت غواصی سیتیزن Citizen مدل BN0150-28E Eco-Drive

ساعت مچی غواصی سیکو (Seiko)

ساعت سیکو به دوام و ماندگاری معروف است. این مدل ساعت غواصی سیکو نیز از این قضیه مستثنا نیست. با داشتن قاب و بند استیل و صفحه مشکی جذاب خود، علاوه بر یک ساعت غواصی، یک ساعت کلاسیک و اسپرت زیبا برای ست کردن با استایل رسمی نیز خواهد بود.

به لحاظ تکنیکی این ساعت مچی از موتور ژاپنی سیکو نیرو می‌گیرد و ماندگاری را برایتان به ارمغان می‌آورد. از امکانات این مدل ساعت سیکو می‌توان به تقویم روزهای هفته و روزهای ماه اشاره کرد. با مقاومت بالای در برابر آب تا عمق 200 متر، این ساعت مچی به عنوان یک ساعت غواصی حرفه‌ای استفاده می‌شود.

ساعت غواصی سیکو Seiko مدل SKX007K2

ساعت مچی غواصی لومینوکس (Luminox) مدل A.3083

این ساعت مچی غواصی یک ساعت زیبا و اسپرت با مقاومت و کیفیت بالا، دقت و ظرافت ساعت های سوئیسی را به رخ می‌کشد. با ظاهر اسپرت و زیبایی که ساعت لومینوکس دارد، هم به عنوان یک ساعت غواصی حرفه‌ای و هم به عنوان یک ساعت اسپرت در استایل روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساعت غواصی لومینوکس با داشتن دو موتور مستقل ساخت کمپانی E.T.A سوئیس، دوام و ماندگاری خود را تضمین می‌کند. این ساعت مچی در صفحه خود کورنوگراف و تقویم دارد و با مقاومت 200 متر در برابر آب می‌توانید این ساعت مچی را تا ژرفای آب‌های اقیانوس به همراه داشته باشید.

ساعت غواصی لومینوکس

معرفی چند ساعت غواصی

در سری قبلی معرفی ساعت‌ غواصی به معرفی 5 مدل ساعت غواصی از برندهای مختلف پرداختیم که هر کدام در نوع خود، بهترین امکانات را به‌منظور ماجراجویی‌ و سفر به عمق آب‌ها فراهم می‌کردند.

در این قسمت به ادامه معرفی انواع بهترین ساعت‌ غواصی از برندهای مختلف می‌پردازیم. بنابراین اگر وقت کافی برای گشتن در میان هزاران ساعت مچی را ندارید، می‌توانید ساعت غواصی دلخواه خود از میان این ساعت‌ها پیدا کنید.

ساعت غواصی سیتیزن (Citizen)

یکی از غول‌های صنعت ساعت‌سازی ساعت سیتیزن می‌باشد که به لحاظ کیفی با ساعت‌های سوئیسی برابری می‌کند. ساعت سیتیزن مردانه هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ امکانات و قابلیت‌های پیشرفته جزو انواع بهترین ساعت‌ غواصی می‌باشد.

امکانات این ساعت مچی غواصی شامل تقویم، ساعت جهانی ۲۶ شهر، کورنوگراف، قابلیت صرفه‌جویی در انرژی توسط موتور خورشیدی، قابلیت شارژ مجدد باتری توسط منبع نور و همچنین سرعت‌سنج و گیرنده موج می‌شود.

ساعت سیتیزن موتور مستقل ساخت کمپانی میوتا (سیتیزن) ژاپن را در قلب خود دارد و به دلیل مقاومت بالا تا عمق ۲۰۰ متر می‌توان آن را به‌عنوان یک ساعت غواصی حرفه‌ای در نظر گرفت.

یکی از نقاط قوت این ساعت مچی این است که ظاهر آن به‌ گونه‌ای طراحی‌ شده که نه‌ تنها همراه سفرهای شما خواهد بود، بلکه به خاطر شیک بودن و اسپرت بودن می‌تواند تکمیل‌کننده استایل رسمی و اسپرت شما باشد. بنابراین اگر مایل به خرید ساعت غواصی سیتیزن هستید این ساعت مچی گزینه مناسبی خواهد بود.


ساعت غواصی سیکو (Seiko)

ساعت سیکو از آن برندهایی است که علاوه بر خلق انواع ساعت‌ مچی مردانه و ساعت مچی زنانه در مدل‌های شیک و کلاسیک، طیف متنوعی از ساعت‌های اسپرت را نیز به بازار ساعت مچی عرضه می‌کند.

خرید ساعت غواصی سیکو در کنار ظاهر شیک و اسپرت خود امکانات دیگری مانند نشانگر روزهای ماه و عقربه‌های شب‌تاب را فراهم می‌کند که به‌منظور استفاده راحت‌تر و خوانش ساده‌تر زمان در تاریکی و عمق آب تعبیه‌ شده است.

به‌علاوه، با بهره‌گیری از یاقوت کبود در جنس شیشه و همچنین داشتن موتور سیکو (اپسون) ژاپن این ساعت مچی سمبل مقاومت و دوام بالاست. ساعت غواصی سیکو که از رونمایی آن فقط چند سال می‌گذرد، به‌عنوان یک ساعت غواصی حرفه‌ای با مقاومت 200 متر در برابر آب همچنان مورد توجه ورزشکاران و غواصان زیادی است.

درمجموع اگر به دنبال خرید ساعت مچی غواصی هستید که آن را هم در استایل کژوال و هم برای فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید، با خرید ساعت غواصی سیکو می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.


ساعت غواصی ادوکس (Edox)

ساعت ادوکس یک برند سوئیسی می‌باشد و یک ساعت شنا مخصوص غواصی است که با یک موتور اتوماتیک می‌کند. امکانات این ساعت غواصی حرفه‌ای شامل تقویم و عقربه‌های شب تاب می‌شود. به‌علاوه، در جنس شیشه این ساعت از یاقوت کبود استفاده‌ شده و قلب تپنده آن موتور  کمپانی ‏ETA سوئیس می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته ساعت غواصی ادوکس این است که به دلیل قاب و بند استیلی که دارد شما می‌توانید به‌راحتی آن را هم در زیر آب تا عمق 200 متر و هم در استایل رسمی یا روزانه خود استفاده کنید.


ساعت غواصی لومینوکس (Luminox)

این ساعت لومینوکس با سایر ساعت‌های مچی که تاکنون دیده‌اید به لحاظ ظاهری متفاوت است و امکاناتی نظیر تقویم، نشانگر روزهای ماه، قطب‌نما و عقربه‌های شب‌تاب را ارائه می‌دهد.

با مقاومت بالا تا عمق ۲۰۰ متر در برابر آب به‌راحتی می‌توانید در اعماق دریا آن را در دست داشته باشید. از طرف دیگر قلب تپنده این ساعت مچی غواصی موتور کوارتز کمپانی سوئیس است که تضمینی برای دوام و ماندگاری بالای این ساعت غواصی است.

درنتیجه اگر به دنبال خرید ساعت غواصی با طراحی خاص و اسپرت برای فعالیت‌های ورزشی هستید، می‌توانید این ساعت غواصی لومینوکس را در نظر داشته باشید.


ساعت غواصی کاسیو جی شاک (G-Shock)

شکی در این نیست که ساعت کاسیو جزو بهترین برندهای ساعت مچی در دنیا محسوب می‌شود و زیرمجموعه‌های فراوانی را برای دسته‌بندی طیف بیکران ساعت‌های خود ارائه داده است که از بین این‌ها زیرمجموعه کاسیو جی شاک جز محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌آید.

ساعت جی شاک مردانه علاوه برداشتن ظاهر اسپرت و جذاب و پرشور مردانه قابلیت‌های زیادی را ارائه می‌دهد که آن را نه‌ تنها به یک ساعت غواصی حرفه‌ای تبدیل کرده، بلکه از آن یک ساعت اسپرت جوان‌ پسند خلق کرده که می‌توانید در هنگام فعالیت‌های ورزشی متنوع آن را به دست داشته باشید.

امکانات این ساعت مچی شامل تقویم اتوماتیک پرپچوال، سیستم روشنایی LED برای خوانش ساعت در تاریکی و نور کم، ساعت جهانی ۴۸ شهر، کورنوگراف، آلارم و مقاومت در برابر شوک و ضربه می‌شود.

همچنین اگر به دنبال خرید ساعت غواصی کاسیو هستید باید گفت که این ساعت مچی غواصی تا عمق ۲۰۰ متر یا فشار ۲۰ بار در برابر آب مقاومت دارد که می‌توانید هم به‌عنوان ساعت شنا و هم برای غواصی آن را به دست داشته باشید.

به‌علاوه، این ساعت مچی در رده‌ی ساعت‌های غواصی با قیمت مقرون‌ به‌ صرفه قرار می‌گیرد که در مقایسه با ظاهر اسپرت امکانات کاربردی بالا و شیک و جذاب بودن آن کاملاً اقتصادی است.

ساعت غواصی کاسیو G-Shock مدل GA-2000-5ADR

سخن آخر

اگر از بین مدل های معرفی شده ساعت غواصی دلخواه خود را پیدا کرده اید میتوانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین کد ساعت مورد نظر خود را وارد نمایید یا در قسمت فیلترها با مشخص کردن ویژگی های ساعت دلخواه خود آن را پیدا کنید. واچ آنلاین از سال 1392 در تلاش بوده تا تجربیات خود را در زمینه ی خرید ساعت اورجینال در اختیار مشتریان خود قرار دهد و تجربه ای خوشایند و خریدی امن را برای شما فراهم سازد.


بهترین ساعت های غواصی مختص چه برند هایی می باشند؟

ر این مطلب ساعت های غواصی برند های کاسیو و سیکو اورینت و دیگر برند ها به شکل کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

ساعت غواصی خوب را از کجا بخریم؟

شما می توانید بهترین ساعت های مچی مناسب غواصی را از فروشگاه معتبر واچ آنلاین خریداری کنید.