10 برند اول لوکس ساعت مچی در سراسر دنیا

ساعت های لوکس از جمله محصولاتی می باشد که بدون توجه به روند اقتصادی حاکم بر بازار و جهان همیشه هواداران و علاقه مندان مخصوص به خود را دارد.

مقداری اگر شما هم مثل ما خوره‌ی مد و فشن باشید و البته عاشق لوازم لوکس و گران‌قیمت، حتما کنجکاو خواهید شد که برندهای لاکچری ساعت کدام‌اند؟ و یا براساس چه رتبه‌بندی این برندها انتخاب می‌شوند؟ ۱۵ برند لاکچری ساعت مچی کدام‌اند؟ با ما همراه باشید تا به معرفی این ساعت‌های مچی بپردازیم.

این روزها ساعت مچی، باکلاس‌ترین اشیای مکانیکی پیچیده‌ای هستند که شما می‌توانید از بازار به راحتی تهیه کنید. اما برخی از ساعت‌ها حتی همین مقدار عرضه را هم ندارند. چه شما یک کلکسیونر باشید و چه یک عاشق مد و چه فقط اینکه حس کنجکاوی‌تان گل کرده، حتما دوست دارید بدانید که برند ساعت شما در کدام رتبه قرار گرفته است.

10 برند اول لوکس ساعت مچی در سراسر دنیا

معیار سنجش ساعت‌های مچی

ساعت‌های مچی لوکس براساس این معیارها سنجیده شده‌اند:

۱- پبشینه‌ی قدیمی نامدار

۲- عرضه‌ی کم و تقاضای زیاد

۳- شهرت – شان – کلاس

۴- اینکه برند ساعت‌سازی کاملا مستقل باشد

۵- ابداع و طراحی خاص

۶- اثرات بر بازار ساعت‌سازی در طول دوران

۷- موتورها ساخت خود برند باشند

۸- بدنه‌ی ساخت خود برند باشد

۹- پیچیدگی موتور

۱۰- جنس فلز

۱۱- کیفیت ساخت

۱۲- گستره‌ی قیمت

۱۳- ارزش خرید بالا

۱۴- حضور در بازار

معیار سنجش ساعت‌های مچی 

برندهای لوکس ساعت که بسیار محبوب می باشند

۱۵- ساعت های لوکس برند Cartier

کارتیر بدون شک یکی از مشهورترین برندهای ساعت در جهان است که می‌توان گفت محبوبیت خود را مدیون افراد مشهوری است که از محصولاتش استفاده می‌کنند. این برند در سال ۱۸۴۷ در پاریس تاسیس شد. هرکدام از ساعت‌های این برند سبک و طرح متعلق به خود را دارند.

۱۴- ساعت های لاکچری برند Panerai

این برند درسال ۱۸۶۰ در فلورانس ایتالیا تاسیس شد. در حال حاضر دفتر مرکزی این برند در میلان ایتالیا واقع شده است. این شرکت ساعت‌سازی برخلاف بقیه برندها به دلیل سبک جسورانه و طراحی‌های مینیمال و ساده خود شناخته شده است.

۱۳- ساعت های لوکس برند Hublot

برند لاکچری و موفق هابلو یا هابلوت توسط فردی به نام کارلو کروکو در سال ۱۹۸۰ تاسیس گردید. در سال ۱۹۸۰ ساعت هايي که این شخص ساخت و تولید کرد جزو اولين ساعت هايي بودند که متریال اولیه تسمه ي آنها از جنس لاستيک طبيعي بوده است و تقریبا به مدت 3 سال بر روی ساعت های مذکور بررسی و تحقیق کرد.برند لاکچری هابلوت يک برند سوييسي می باشد که در زمان کنونی زير مجموعه ای از کمپانی با کیفیت فرانسوي LVHM می باشد.

۱۲-برند ساعت لوکس Breitling

۱۱- برد ساعت لاکچری IWC Schaffhausen

۱۰- برند ساعت های لوکس Zenith

۹- برند لاکچری ساعت مچی Omega

۸- ساعت های لوکس برند Blancpain

بلنک پین یک شاخه  فرعی از گروه سواچ است. مانند برندهای مطرح ساعت‌های لاکچری، این برند قدیمی در سال ۱۷۳۵ تاسیس شد. با رشد پررونق این برند در قرن ۱۹ تغییر و تحولات زیادی در انتظار ساعت‌های بلنک پین بود. امروزه ساعت‌های این برند با نوآوری جدید و مدرن ساخته می‌شوند. این برند هم طرفداران سبک ساعت مینیمال را راضی نگه می‌دارد و هم مدل‌های با جزئیات بیشتر را تولید می‌کند.

ساعت های لوکس

۷- ساعت های لاکچری برند Breguet

۶- ساعت مچی های لوکس Rolex

اگر بگوییم رولکس شناخته شده‌ترین نام در تولید ساعت‌های لاکچری است، اغراق نکرده‌ایم. رولکس در بین مردم عادی برندی بسیار تحسین شده است و هنوز هم در طراحی‌های خود اصلیت بریتانیایی خود را حفظ کرده است. رولکس در لیست قدرتمندترین برندهای جهان مجله فوربز قرار گرفته است و همچنین با ساخت دوهزار ساعت در روز لقب بزرگترین تولید کننده ساعت‌های لوکس در جهان را به خود اختصاص داده است.

ساعت مچی های لاکچری برند

۵- ساعت مچی های Jaeger LeCoultre

۴- ساعت های لوکس برند A Lange & Söhne

۳- ساعت های Audemars Piguet

ساعت مچی اودمار پیگه Audemars Piguet یکی از منحصربه‌فردترین مدل‌های ساعت مچی در بازار است. این برند در سال ۱۸۷۵ توسط  Jules-Louis Audemars و Edward-Auguste Piguet تاسیس شد. این برند چیزی حدود ۳۶ هزار ساعت در طول یک‌سال تولید می‌کند. در واقع Tiffany & Co و Bulgari از موتورهای این برند در ساعت‌های خود استفاده می‌کنند. همچنین این کمپانی به عنوان اولین تولید کننده ساعت‌های اسپرت استیل شناخته شده است.

۲- ساعت های لاکچری برند Vacheron Constantin

واشرون کنستانتین Vacheron Constantin یکی از قدیمی‌ترین تولید‌کنندگان ساعت‌های لاکچری در جهان است. این برند توسط Jean-Marc Vacheron در سال ۱۷۵۵ در سوئیس تاسیس شد. ساعت‌های واشرون کنستانتین منعکس کننده‌ی میراث قدیمی خود هستند و با جزئیات دقیق و اشکال و طراحی سنتی خود بی‌مانند هستند.

۱- برند لاکچری ساعت Patek Philippe

این برند سوئیسی ساعت‌های لاکچری در سال ۱۸۵۱ تاسیس شد. مشخصه‌ی ساعت‌های این برند، مکانیک پیچیده و ظاهری کلاسیک و سنتی است که توسط خانواده‌های سلطنتی و اشرافی زیادی در طول تاریخ استفاده شده است. البته خیلی از ساعت‌های مچی هستند که اساسا لوکس نیستند ولی قابلیت و کاربردی فوق‌العاده دارند مانند: ساعت مچی دنیل ولینگتون و … .

Patek Philippe

خرید ساعت های لوکس از واچ آنلاین

برندهای لوکس ساعت و هم چنین ساعت های لوکس در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارند که به دنبال خرید ساعت‌های مچی هستتند که نظیر ان ها در هیچ برند دیگری پیدا نمی شود. در همین راستا فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین از سال 92 در تلاش بوده تا تجربیات خود را در زمینه‌ی خرید ساعت مچی اصل در اختیار شما قرار دهد. بنابراین اگر قصد خرید ساعت مچی را دارید، می‌توانید روی اعتبار واچ آنلاین حساب کنید.


برند های لوکس ساعت مچی چه نام هایی دارند؟

Patek Philippe
Vacheron Constantin
Audemars Piguet
A Lange & Söhne
Jaeger LeCoultre
Rolex
و……

معیارسنجش لوکس بودن ساعت مچی چیست؟

ساعت‌های مچی لوکس براساس این معیارها سنجیده شده‌اند:
۱- پبشینه‌ی قدیمی نامدار
۲- عرضه‌ی کم و تقاضای زیاد
۳- شهرت – شان – کلاس
۴- اینکه برند ساعت‌سازی کاملا مستقل باشد
۵- ابداع و طراحی خاص
و…..